Tisdag morgon

Ja som jag nämnde igår kväll så skulle jag iväg till gmmet denna morgon. Gick upp hela 2 timmar innan jag egentligen hade behövt gå upp, närmare bestämt 7:30, så lite sovmorron blev det^^
Så ner till gymmet direkt, gymmade i ca 50 min, det som brukar gå på lite mer än en timme gick på 50 min mycket pga att det inte var särskilt mycket folk där.
Men nu sitter jag hör tränad oh ny duschad ^^
Nu ska jag byta om och sedan ta mig en välförtjänt frukost. Slutar redan 13:40 idag så när jag kommer hem blir det att:
- Ta ut hunden
- Plugga rättskunskap
- Titta på tv ^^



Outfiten för idag blir ganska varma och sköna kläder.( bild kommer i eftermiddag)
Svart jeans
Stora gamla böskoletröjan
Sköna sneakers

Hur har er dag sett ut än så länge?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0