Stämning

Hahha jag har någonting som jag inte kan berätta här inne för jag vet inte om personen i fråga läser mina inlägg.
Det känns sjukt konstigt att inte berätta, men jag vill inte råka nämna namn och så känns alltiong ännu komstigare.
Det har med stämning att göar och det känns som att sen vi hade lov senast har det varit en lite annorlunda stämning mellan mig och en person. Vet inte om det e positivt annorlunda eller negativ annorlunda.

hahha känns konstigt att inte kunna säga detta, men detta går jag runt och tänker på ganska mycket. Heheh jag och mina tankar men när jag väl har börjat tänka på något annorlunda vare sig det e positivt eller negativt så tänker jag på det väldigt mycket ^^

Jag ska snart bege mig i säng, imorron e det som sagt Engelska Nationella B läs & hör. Sen e det håltimme, vidare till rättskunskaps prov och efter skolan skall jag in till stan för att fika med andrea <3
Helgen e inte alls planerad förutom söndag då det e konfirmation för grannen, annars får vi väl se om det kommer lite planer :P

 

Ett tidigt godnatt men ändå, Godnatt alla söta bloggare/bloggläsare <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0