Söndag - dag

Ja sen jag senast skrev ett inlägg har jag varit och jobbat på lilla göteborgs varvet, som sk "trafikvakt", vår uppgift var att flytta en kona fram och tillbaka när de kom bilar som skulle in. Under tiden vi var där vca det kallt ett tag då fick jag sitta i en annan finktionärs bil och värma mig. Det har även blivit en del skratt och att svara på frågor om exakt samma frågor hela tiden : "Var hämtar man nummerlapparna?" "Var är starten någonstans?" hahha detta va de vanloigaste frågorna^^

Dagens outfit:



Randigt linne - Lindex
Jeans shorts - Gina

Dagen i lite bilder:

Mikkan i våra snygga "jobbkläder"

 Jag ^^

 Vår älskade kona :P

Snart e det dags för One Tree Hill klockan sex och efter det är det Gossip Girl klockan sju.
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på efter det.

Ledig hela denna veckan framöver:
Måndag - muntliga diskussioner på två lektioner och man behöver inte gå om man har samtal. Och på den tredje lektionen e det eget arbete.
Tisdag - Tagit ledigt för mönstring
Onsdag - Tagit ledigt för mönstring
Torsdag - LEDIG, kristi himmels färd
Fredag - LEDIG, klämdag

Hur kommer er vecka att se ut?

Kommentarer
Postat av: Mickan

Mönstring? Låter farligt :o Berätta mer!

kram

2009-05-17 @ 22:06:39
URL: http://mickansfilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0