Söndag

Tjena
Blev inget inlägg igår för min del. Startade inte ens datorn på hela dagen, jag gjorde nämligen en massa andra saker igår. Jag vek tvätt i ca 2 timmar, försökte göra om ett par av mina byxor till kjol, köpte godis, tittade på Rallybrudar med familjen och till slut tittade jag även på Veronica Mars som går i repris på sena lördagskvällar.

Idag vaknade jag för ungefär en timme sedan, så jag har verkligen sovit, ca 9 timmar :) Det är aldrig fel att sova mycket. De sa på träningen i onsdags att vi skulle gå ut och springa i helgen, ska försöka komma ut idag men annara var jag ute och gick i regnet i ca 1 timme  torsdagsnatt, och så har jag promenerat ganska mycket runt omkring. Men vi får la se, ska kanske även övningsköra för första gången idag men det beror mycket på när  pappa ska spela golf och så. Även plugg står på schemat, ska skriva färdigt vad jag ska säga på redovisningen på tisdag.
Imorron har jag förövrigt bara en lektion, historia muntligt prov (har varit så klantig så jag har glömt historia boken i skolan, så jag får ta en tidigare buss imorron så att jag hinner kolla igenom frågorna), den är mellan 10:20-11:30. Efter det blir det vidare in till stan för att växla pengar, kanske får med mig någon ^^ Och senare på kvällen e det intervallträning, förhoppningsvis blir det som det har varit med de andra veckorna tjärnet x 2 och styrka.

Nu åker jag om 3 dagar till Paris, och som jag längtar <33


 jag, tagen när vi var i Paris senast med familjen för ca 2 år sedan <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha det bäst i paris, kram!

2009-05-27 @ 22:02:41
Postat av: mickan

Lägg in några bilder från Paris :D

2009-06-06 @ 14:40:11
URL: http://kaelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0