Söndag

Tjena
Sen klockan var nio har jag varit uppe. Det var nämligen idag dags för årets andra konfirmation, grannen skulle konfirmeras. Så när klockan var ca fem i halv elva drog vi ner till kyrkan för att passa platser. Fick en rad längst fram men förstod snabbt att vi behövde en rad till com blev längre bak där även jag satt. Konfirmationen var seg, klarar inte av den prästen hon e så tråkig...
Efter kyrkan var det buffé hemma hos grannen, vi åt som sagt mat, pratade mm. Kom hem därifrån för ungefär 40 minuter sedan. Så nu sitter jag här.
Ni ska i alla fall få en bild från konfirmationen och en på min outfit för dagens konfirmation.
Söndagar brukar betyda segt bara för att det e skolan dagen efter men jag e ledig imorron så jag kan sova då med. Har studiedag och den dagen ska spenderas med söta Anna på stan <3

Ikväll blir det One Tree Hill klockan 6 och sedan Gossip Girl klockan sju. Sedan blir det nog att titta på det som finns på tv annars bara.

Dagens outfit:



Klänning - culture
Skor  - din sko

Bilder från konfirmationen:

  

Hur har er dag varit?

Kommentarer
Postat av: Mickan

Fin klänning :)

2009-05-10 @ 23:06:58
URL: http://mickansfilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0