Simning och ledig

Upp klockan kvart i sju var det som gällde idag. Fixade iordning mig, åt frukost, mötte jonna och gick ner till spårvagnen i regnet. Hatar när det regnar!! Väl på valand träffade jag marcus och väl på bussen på väg till simhallen träffade vi även Rebecka och Dejana :) Det blev en mysig pratstund på bussen och framme i simhallen beger vi occ in för att byta om. Simningen gick bra och jag har inte insett förrän nu att simning e jobbigt, hahha e mör i kroppen men kan även bero på gårdagens träning. Vi var bara ca 17 stycken där, vi e annars 28 st, tre killar och 8 tjejer var borta, men det va lite skönt att vara så få också.
Efter simningen begav jag, anna och emma oss in till stan för att äta på McD, väl där träffar jag en från gamla skolan^^ Vidare därifrån släpper vi av Anna och Emma och jag går vidare till Gina, där emma får köpt 2 klänningar och jag en tröja. Sen begav vi oss ner till bussen där vi skildes åt, väl hemma satte jag mig med musik i bakgrunden och pluggade rättskunskap. Imorron väntar först Engelska B nationella och sen rättskunskapsprov.

Nu har jag i alla fall ätit och funderar på att gå ut på en promenad men jag får se lite :P

Dagens outfit (softis kläder):



Gamla skoltröjan
Palestina scal
Svart jeans

Men nu ska jag fortsätta flytta om lite i mitt rum, e så trött på att mitt internet aldrig funkar så jag har flyttat om lite pga det :P

Ha en bra kväll <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0