Senast

Sen jag skrev senast har jag fortsatt med att ta det lugnt och att bara försöka förbereda mig mentalt för vad som händer imorron. Även på onsdag e det mönstring och en anna sak som nämns efter onsdag som jag även hoppas att det går bra på den. Det är nu skönt ute så borde egentligen sitta ute, men efter lördagens sittande i solen mitt på de stora gräsplanerna i Kungsbacka har jag bland annat brännt mig i hårbotten (gör sjukt ont fortfarande) och i pannan. Känner att jag vill att det ska gå ner lite innan jag verkligen sätter mig i solen och glassar igen.
Ska inte på träningen ikväll, då jag vil vara utvilad imorron + att jag inte vill ha någon träningsvär till testerna imorron och på onsdag.
Ikvälll e det lite tv, 90210 klockan 20:00 och The Secret Life of The American teenager klockan 20:50

Önska mig gärna lycka till inför morgondagen :)

En av Måns finaste och bästa låtar <3



Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0