Segt

Ja nu e strax alla bidragen spelade och snart sätter den sjukt sega rent utsagt tröttsamt. Men jag hoppas i alla fall att Finland eller Danmark vinner och så e Island ganska okej, som jag anser är de bästa låtarna , annars var det egentligen ingen annan som var jätte bra. Startfälten blir verkligen bara dåligare och dåligare känns det som.
Vilken e er favorit?

Men efter att röstningen e färdig så skall jag gå och lägga mig. Ska ju jobba med laget imorron på Lilla Göteborgs-Varvet och måste se till att vara upppe senast halv tio för att kontakta en kompis som jag skall byta av imorron klockan tolv.
Så jag säger godnatt nu =)



Godnatt ni där ute <33


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0