Morgondagen

Tja
Imorron ha jag nationella muntligt i engelska och jag har faktiskt ingen aning om när jag börjar. Tror jag börjar till den sk preparation time men jag vet inte^^ Ska se vad de andra tjejerna säger och hur de ska göra :P
Sen jag skrev senast har jag i alla fall ätit födelsedags middag, tittat på One Tree Hill då jag grät över mycket saker som hände på dagens avsnitt och tittat på Gossip Girl.
Har även prata i telefon med den bästa som finns, bästa Andrea <33

Nu ska jag snart gå och lägga mig och läsa. Har kommit in i min bok och vill hinna läsa innan jag somnar under tiden. Har varit trött under hela dagen idag och hoppas att jag verkligen inte är lika trött imorron.

Godnatt <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0