Måndag

Tjenare
Och nu var det måndag igen, hatar måndagar men denna måndagen har jag faktiskt varit ovanligt pigg ^^
Vaknade imorse och var på ganska bra humör, lite seg men annars bra.
Satt på bussen på väg till skolan och läste i min bok som jag verkligen är helt inne i nu.
Väl i skolan var det dags för engelska muntliga nationella, tror att det gick ganska bra faktiskt.
Sen historia läsa hatade peter englund texten och betygsamtal, gick ganska bra.
Sen svenska tittade på filmen "Svarta nejlikan", lite seg sen ännu ett betygsamtal som gick oväntat bra.

På väg hem får jag höra talas om denna artikeln:


Var sjukt rädd när jag sen åkte 60 bussen hem..

Väl hemma tittade jag på tv och pluggade franska.
Nu har jag precis ätit och tittar nu på tv igen.
Ikväll e det bland annat 90210 och The secret life of the American teenager

Blir nog ett inlägg rill ikväll, men jag börjar 12 imorron och ska iväg på morgonen och gymma. Blir att gymma en gång i veckan hahha ^^ måste hålla formen och vara lagom tränad till mönstringen hehe :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0