Lördag

Tjenixen

Sen jag kom upp vid tio imorse har jag ätit frukost, varit ute på en lagerförsäljning fick själv inget köpt men köpte lite grejer till brorsan :) Sen vidare till angeredscentrum där vi var inne på Lindex, tror jag hittade bikinin jag vill ha u men jag väntar till måndag på att köpa den, hittade även en sjukt snygg jeans jacka som ej fanns i min storlek men får hoppas att den finns på någon annan lindex i stan, vill verkligen ha den^^ Vidare därifrån in på ett café där jag och mamma köpte oss varsin ajaxboll mums =) Nu har jag precis ätit lunch som blev toast och min lilla ajaxboll. Resten av denna dagen så väntar jag på att Cecilia ska ringa så ska jag träffa henne och bara ta det lugnt tror jag, man vet aldrig hahha :P

Men först ska jag ta och berätta en äcklig grej som hände mig imorse, jag vaknade när klockan var tio över sex och trodde att jag hade försovit mig att jag skulle upp sex och råkat stänga av klockan. Efter ett tag efter att jag hhade satt mig upp i sängen inser jag att det e lördag idag så att jag får sova. hatar sådanna saker när man tror att det är en dag och så e det inte det. Någon mer som upplevt detta?

Sitter just nu och lyssnar på min gamla westlife skiva, bland annat denna låten:

Westlife - Uptown girl


Imorron ska jag på konfirmation och på måndag e det studiedag, dagen skall där spenderas med den bästa Anna på stan <33

Kommentarer
Postat av: maalinisabell

jag måste fråga det heter väl arraksboll ? :P inte ajax? :P

2009-05-10 @ 15:01:54
URL: http://maalinisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0