Lördag

Morgonen startade med att jag vaknade tio i sex och var jätte pigg. Skulle inte upp förrän 6:20, men gick upp 6:10 ändå^^ Väl uppe blev det in i duschen och sedan började jag äta frukost. Visade sig att bussarna var med vöntetid och min lilla kompis Lina inte har så bra lokalsinne så iväg klockan sju med kaffet i högsta hugg och hunden i den andra gick jag och mötte henne. Väl hemma så åkte vi 7:30 till kungsbacka. Väl i kungsbacka var det ganska rått och vi gick för att träffa Andrea innan första matchen. Första matchen av C:s lag spelades bra, men de tappade och förlorade med ett mål. Under tidne gick vi ch tittade på lite andra matcher. Andra matchen började vi med att titta på A-pojkarna i RIK och gick sedan vidare till C:s match där de även den matchen förlorade med ungefär ett mål. Efter den matchen gick jag och Lina och åt varsin hamburgare, men innan det så fick jag fågelskit på min jacka så in på toaletten för aatt tvätta av det, men fick även sedan låna en jacka av Andrea <3 Samtidigt som vi åt våra hamburgare tittade vi på ett annat RIK lag och även Annie och Andrea's lag som de vann enkelt. Samtidigt låg vi och myste i solen. På väg därifrån mötte vi Mia <3 Som jag inte träffat sen i somras, mysigt va det att träffa henne igen <33 C:s tredje match förlorade de med ca 2 mål efter en ganska bra väl spelad match. hahha jag blev även igenkänd av en spelare i Aranäs som hade kännt igen mig från att hon mött mig så sin position många gånger, hahha jag finns med i någons minne ^^ När vi skulle börja titta på C:s fjärde match ringer Lina's mamma och det e dags att åka hem.
Väl hemma upptäckte jag att jag brännt mig i ansiktet och att jag har fått snygga vita sträck efter skorna på fötterna.
Nu sitter jag här och halv sju kommer våra gäster, det e ju Eurovision Song Contest ikväll, ska ni kolla?

Dagens outfit:


Blommig linne - Veromoda, Berlin
Jeans shorts - Gina

Bilder från dagen:

    
       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0