Kristi himmelsfärds dag

Godmorgon

Denna morghon har än så länge varit en lyckad dag. Gårdagens träning var vi bara tio stycken på, och under en övning som vi gjorde som jag lyckades bäst med på vänstresidan av de i min grup, så börjar jag undrar varför jag genetligen e på höger och varför jag inte ska byta till vänster där det verkar som att jag prickar bäst, eller vad säger ni, varför e jag egentligen på höger? Varför ska jag inte byta till vänster? hahha vill inte byta till vänster men ändå^^
Rolig träning ändå med de goaste brudarna. Men har efter träningen lyckats sträcka mig i nacken, så det blir att gå med scarf hela dagen typ..

Idag i alla fall blir det städa som gäller, ska ha middag här ikväll och i och med att min bror e borta (har störra rum) och att två stycken ska sova över. Så ska jag för en natt flytta över till hans rum, så idag blir det att möblera lite i hans rum för att få plats, städa mitt rum, städa lägenheten, köpa godis + hyra film, göra iordning matcen. Men jag tror att jag hinner detta.

Vad är era planer för idag?



Söt?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0