Halva veckan

Måndagen spenderdes på stan med Anna, det var studiedag som fylldes av skratt, regn och ännu mera skratt och såklart mycket prat om allting som händer, du e bäst Anna <33
Man kan utläsa på dessa bilder, då vi hittade de fulaste klänningarna i affären vad vi egentligen gjorde den där konstiga dagen i måndags. Kvällen var det löpträning på handbollen, det var 2 varv runt tjärnet och styrka men man kan säga att jag fick träningsvärk som sitter kvar ännu^^



Tisdagen var nationella prov i matte B som gick ganska bra. Sedan samhäll där vi satt och funderade och diskuterade drogen vi skall arbeta om. Sedan var det dags att åka hem där jag mer eller mindre låg i soffan halva dagen.

Idag hade jag inget ind.val och ingen matte så började 11:50. Men väcktes tre gånger innan jag skulle upp för folk kom in och ut ur mitt rum. Väl i skolan var det svenska och vi bestämde att vi skulle jobba hemma på lektionen på måndag. Det skulle vart min enda lektion. Så nu e jag ledig hela nästa vecka, har nämligen tagit ledigt tisdag och onsdag för att jag ska mönstra. Sedan franska trodde vi skulle ha läsförståelsen som alla andra men nej vi hade uppsatsen gick sådär. Sen ingen närvaro på naturen så vi diskuterade vad vi skulle ha med i arbetet. Och nu e jag hemma, snart kommer Mikkan ska hjälpa henne lite med matte, sen senare idag e det dags för träning.
Imorron blir det inget inlägg efter skolan då jag ska jobba direkt efter skolan. På fredag e det inte heller någon matte så jag har håltimme i 5 timmar. Så ska till skolan på franska sen in till stan, gymma, hem och lämna grejerna och sen tillbaka till skolan^^ Blir uppdatering på fredag mitt på dagen eller på fredag kväll.

Outfiterna för de dagarna jag inte uppdaterat:



Blommig tunika - Gina       Tröja från bling                  Svart kofta - Flash
Svarta leggins - Lindex     Jeans - Week Day            Svart Linne - Newbody
                                                                                             Blommig kjol - HM 
                                                                                             Svarta leggins - Lindex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0