Gonatt

Tjena
Hade tänkt att dra mig tillbaka nu. Har precis tittat på Numbers, som var ganska okej idag men jag vill ha tillbaka Jordan Rättsläkare, serien allltså^^ Så sjukt mycket bättre.
I alla fall morgondagen kommer att bli plugg och att börja packa.
Har redan räcknat ut att jag kommer att få gå upp typ klockan fyra på onsdag morgon, allstå skulle det vara bra om jag kunde komma i säng typ åtta-nio på tisdag. Och det skulle ju absolut inte vara fel att ha kommit en bit på packningen innan helgen e slut, jag e planeringsfreak men det är ända alltid bra att börja packa i tid så att man inte står där i sista sekund och kommer på massor med grejer som man ska ha med sig.

Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig och läsa.



Godnatt sötnosar <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0