Free

ja som jag nämnt i tidigare inlägg e jag idag ledig eftersom det e olika muntliga diskussioner och eget arbete på en annan. Sen denna dagen började har jag käkat frukost, tittat på tv och bara tagit det lugnt. Dagen har ju knappt börjat ännu ju ^^ Har egentligen inga planer för denna dagen förutom att jag ska försöka fixa lite på power pointen tilll drogprojketet men annars e det inget annat. Om det hade varit sol hade jag försökt ligga ute och bara glassa i solen, men nej sån tur har jag inte. Kanske ska baka sen eller liknande? Vad tycker ni?

Imorron e det ju som sagt dags för mönstring (antagningsprövning för oss tjejer) och jag börjar bli lite smått nervös. Men jag hoppas att det går bra, jag har Ida att prata med typ hela tiden under dagen och så e även min kompis pojkvän där som man kan snacka med :)

Ha en underbar dag <<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0