Fredag

Och nu sitter man här på håltimmen som alla andra fredagar. Tidigare idag hade jag engelska nationella B hör & läs och jag tror att det gick ganska bra. Kändes gansk okej^^ Hur gick det för er andra som hade det?

Sen det tog slut har jag pratat, pluggat lite och spelat kort. ahha jag ägde på kort, eller vad säger ni nina och olivia? ^^
Snart eller om ca 1½ timme e det dags för rättskunskapsprov längtar inte, men vill ändå få det överstökat.
Efter skolan ska jag träffa Andrea och fika hahha och få min present :P Sen ikväll e jag antingen me andrea eller så får jag se vad jag gör.

vad är era planer?

Men nu orkar jag inte skriva mer här. Borde plugga lite inför provet, men  hatar att sitta och plugga precis innan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0