Fredag

Dagen idag startade med att vi först låg och pratade i rummet. Men gick efter ett tag ner och åt frukost, och från ca tio till tolv - halv ett så satt vi där nere och pratade tills vi kom på att vi kanske borde göra iordning oss.
Efter att vi bytt om tog vi bussen ner till stan, andrea skulle hem men jag, mikkan och stina fortsatte ner på stan. Nere på stan där vi var ett tag fick jag köpt ett bar bikini trosor, en bh och ett par skor. Alltid saker som man behöver ^^
De skorna jag införskaffade var:



Sen jag kom hem från stan, har jag cyklat ner och lämnat filmen vi tittade på igår. Tittat på veckans The Hills avsnitt och gjort iordning i min brors rum där vi sov i natt.
Ska snart äta middag, idag ceasarsallad mums <3

Ikväll ska jag bara ta det lugnt.

Vad har ni för planer för kvällen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0