"En öl lika kall som ditt hjärta"

Tjenare

Gårdagens eftermiddag spenderades på jobbet, mycket att göra, ont i fötterna troligtvis pga de nya skorna men enda en rolig kväll. Ett gubbgäng ville beställla öl och en av dem hade fått för sig att mitt hjärta var kallt så hans ord var "Jag vill ha en öl lika kall som ditt hjärta" så under kvällens gång fortsatte han att köra på att jag hade ett kallt hjärta men det blev lite varmare när vi var hjälpsamma. Har jag ett kallt hjärta?? Jag serverade förresten min första öl igår hahha, jag e ju 18 nu ju ^^ Fick sluta ca 30 minuter efter när jag egentligen skulle slutat men när jag väl kom hem var jag så trött i fötterna så det tog tid att somna pga att jag var så trött i fötterna så att de kände som att svävade.

Min dag idag har varit den segaste någonsin men även glad på ett annat sätt. Den glada saken om den fortfarande är glad berättar jag om på onsdag vill inte nämna något i förväg hahha ^^ det enda ni behöver göra är att önska mig Lycka Till!
I alla fall min dag vaknade sjukt trött efter att ha jobbat igår, åkte till skolan för en franska lektion där vi gick igenom och gjorde övningar för de nationella i läsförståelsen som jag missar pga mönstringen på onsdag. Sen hade jag då en håltimme på 5 timmar under håltimmen så:
- Åkte jag till gymmet som ligger nedanför mig hemma, gymmade en timme
- Gick hem, duschade
- Åt lunch, gick ut med hunden
- Gick ner till spårvagnen
- Väntade på bussen i tre år.
När jag väl kom ut till skolan mötte jag tre i klassen som då redan hade slutat så de var på väg hem och jag hade min sista lektion att vänta. På lektionen blev det både skratt och en del uppgifter gjorda, lektionen var rättskunskap. Fick även reda på att det var min sista lektion, men i och med att jag e borta när de andra ska göra det sista provet så ska jag göra det när jag kommer hem runt den 1:e ^^
På väg hem blev det knappt någon väntetid ch väl hemma satte jag mig vid tv:n. Och nu sitter jag här. Ska nu ner och fixa maten, klockan åtta blir det så Ska det Låta då det är syskonduell: syskonen wahlgren vs. Mirro + Dawn Finer
Ska bli roligt att titta på. Det blir även en tidig läggning då jag ska upp redan mellan halv sju och kavrt i sju. Ska imorron nämligen vara ute i kungsbacka med snyggaste Lina och titta på handboll. Och grannen skall köra ut och bilen avgår redan 7:30

Äntligen helg!!

Outfitarna för torsdag + fredag


Berlin tröja                                                       Vitrandig tröja - Gina
Röda jeans - Week Day                                Svart linne - HM
                                                                           Svarta jeans - Only


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0