19 dagar kvar <3

Tjenare
Sen jag skrev senast så har jag haft rättskunskapsprov som gick ganska okej, fick reda på att jag bara hade 1½ poäng från fullpott på förra provet :) Efter skolan tog jag bussen in, träffade Andrea och vi begav occ till en musikaffär där hon köpte plektrum till sin bror. Vidare därifrån för att fika, fick även mina presenter som var ett långt halsband och ettpar örhängen så sjukt snygga <3 tack gumman <3 Sen tog vi bussen hem, satt vi tv:n, åt, sjöng sing star, nu har hon precis gått och jag ska titta på Juno som går på tv. Nån som sett den?

Dagens outfit:



Randig tröja - rabalder
Svart kjol - Gina
Svarta leggins - Lindex

Nu ska jag titta på Juno ^^

Förresten e det nu bara 19 dagar kvar till Paris resan, längtar så sjukt mycket <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0