Helgens avslut och veckans början

Ja jag har ju inte skrivit sen igår morse. Matchen igår mot Partille vann vi med 23-16, jag spelade inte särsklit bra om man tänker i målstatistik. Men jag klarade allt annat, hahha blev en del bra passningar. Två konstiga domare hade vi innan matchen sa vi alla att de e dessa domare som ger gult kort och 2 min för ingenting. Och så sant var det, fick ett gult kort i de första minuterna har typ ingen aning om vad jag gjorde ^^ Spelade förresten igår med tröja nr 17 (annars 7), då vi fick spela med ett annat vit ställ eftersom hemma laget Partille var svarta. På matchen igår var söta lilla mormor med och tittade tillsammans med mamma :)

Dagen idag då, gick upp först av alla i hela familjen tog det lugnt. Kom till engelskan där vi mest gjorde lite små övningar. Historian inlämning vi var bara ca 8 st som var färdiga och idag innan lektionen började var det inlämning. Sjukt illa av läraren att bara godta det, hoppas ju att det syns på de resterandes betyg men det tror jag inte... Gick och åt lunch, satt ganska länge i bamba och bara pratade och sen tog jag & emelie oss in till stan. När vi kom in gick vi till bibblan och lämnade tillbaka en bok. Gick till skomakaren där jag lämnade in min väska. Vidare ner till tingsrätten där vi skulle på rättegång tillsammans med jessica och petra. Hittade först en rättegång men det visade sig att jag kände den tilltalade sen jag var liten (nämner inga namn), så vi hittade en annan istället. Rättegången pågick i 3½ timme, sjukt segt var det.

Väl hemma åt jag lite smörgåstårta, pratade, lagade mat och fixade i köket och nu sitter jag här.

 

 Nu e det 90210 ,de visar fel avsnitt visar typ avsnitt 3 ska vara 17 idag.... hata tv-kanalan ibland när de visar fel avsnitt av någonting man hela tiden vill kolla på. Sen så fortsätter jag nog titta på tv ^^


Imorron börjar jag 12 så jag tror jag uppdaterar innan jag går hemifrån. Har samhäll, sen natur, ska sitta kvar i skolan då vi har Paris möte 17:30 så hinner knappt hem emellan. Blir ingen träning eftersom jag har möte och inte hinner gå på den. Får tyvärr inte träffa Sofia imorron, stora älsk fyller 18 år <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0