Underbar känsla? hahha

Ja ni som följer denna blogg kanske har märkt att jag inte bloggat sedan i tisdags. Var inne i ca 10 min i fredags för att skicka svenska arbete men annars har jag inte rört datorn på flera dagar. Klart att jag saknar bloggen men hatar att vara i den perioden så att jag e så beroende av datorn att jag sitter vid den i varje ledig stund. Men de dagarna jag inte har skrivit ska ni nu få en kortfattning av :P

Onsdag
Spelade match mot Heid, blev två mål. Men matchen slutade tyvärr med en förlust. Men innan matchen så var det några innebandy spelare som tränade. Och jag minns inte vem det var som sa det, men personen i fråga sa i alla fall " Innebandy spelare e dom som inte kan hålla ordning på sina fötter att de måste ha en klubba för att sparka bort bollen" Som en sann handbollsspelare håller jag med. Efter matchen blev det en promeix hem med älskade sofia <3

Torsdag
En idrottslektion där vi spelade vi innebandy, var endast 11 personer med så det blev roligt bara för det typ. hatar innebandy annars ^^ Sen natur prov som jag tror gick ganska bra. Hem och og det lugnt. Sedan ut på proemniad med Sofia <3 Vi gick runt tjärnet som vi altid gör, sen på väg hem mötte jag en kompis jag inte träffat på 3 år och en annan som var roligt att prata med. Blev en promenad på sammanlagt 2 timmar.


Fredag
Som de senase fredagarna sluatde jag idag tjugo i elva, Franska lektionen hade vi vikarie så blev en del skratt och mycket sjungande. Matte lektionen jobbade vi vidare på. Följde med till bamba och åt. Åkte in till stan och träffade andrea var hos skomakarna och fick reda på att min väska inte var färdig ännu så jag skulle komma tillbaka på tisdag. Gick in till muffins mm. och köpte muffins mums <3 En solig promenad nerför avenyn till bussen. Hem fikade oc h tog sedan hunden för att gå ut en sväng. Vi gick runt stora delsjön som är 7,5 km, blev en promenad på sammanlagt 1,25 mil då vi har ca 2,5 km till stora delsjöns början och sen hem igen. Tog lite mindre ä 3 timmar hela promenaden men en riktigt skön promenix blev det. Kom hem och bakade cocosbollar <3 Tittade på tv och bara tog det lugnt. Sen
när andrea åkt hem åt jag middag, tittade på så ska det låta och let's dance. Jag e förälskad i måns <3



Lördag
Kom upp, sorterade tvätt. Cyklade till träningen vårkänslan e här <3 Bra träning med mycket kant skott. Cyklade hem, duschade, gick och köpte godis, åt middag, gick till cecilia där vi pratade och tittade på Robinson sjukt tråkigt va robinson.... Började titta på film men jag höll på att somna så jag begav mig hem. Titade lite på tv hemma och gick sen och la mig.

Söndag
Kom upp, tog fram skridskor. Ska iväg lite senare idag och spela rinkbandy med laget. GKIK Handboll -> GKIK on ice
Kameran ska med i väskan så bilder kommer.

Imorron börjar jag 8:30. Men jag hoppas lägga ett inlägg när jag kommer hem idag men jag lovar ingenting.

Ha en underbar dag <3

Kommentarer
Postat av: maalinisabell

MEN HALLÅ! när du hör sånna kommentarer säg till mig då så lägger jag ut det på hemsidan när du väl kommer ihåg vem det är som sagt det ! haha, annars skriver jag att du sa det ;)

2009-03-25 @ 19:50:53
URL: http://maalinisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0