Tisdag

ja nu kommer det att bli ett väldigt kort inlägg, måste nämligen gå hemifrån om fem min. Godmorgon i alla fall, börjar inte förrän 12 idag, anledningen till att jag fortfarande e hemma.
Gick idag upp kvart över nio, gick in i duschen, var ute med hunden, åt frukost och nu slänger jag in ett snabbt inlägg. På min enda lektion idag har jag redovisning och jag hoppas verkligen att det går bra. E inte nervös nu men jag lär säkert bli det.

När jag kommer hem sen blir det plugga och senare ikväll blir det träning med damerna 19:30-21:0, hade hellre tittat på tjejernas match, men vi e då tvugna att träna med seniorerna istället...

Haft en bra morgon än så länge?

 Den sötaste <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0