Spinna

Skolan idag va bra. Historian där gick diskussionen bra, samhällen jobbade vi bara eller rättare sagt började med arbete som vi ska hålla på med ganska många veckor framöver. På engelskan olika övningar. Gympan var det redskapsgymnastik hahab lite stolt e jag över mig själv då jag fortfarande klarar både att stå på händer mot vägg, på huvud mot vägg och att hjula. Sedan var det ingen natur då läraren var tvungen att åka hem men vi fick uppgifter istället.

Följde med Olivia hem tillsammans med Line. En mysig tid blev det hos henne med snack och skratt. sedan vidare till tandläkaren, inga hål :)
Väl hemma tog jag det lugnt, har precis ätit grönsakssopppa hos farmor så nu e jag verkligen redo att gå iväg och träna. Ska denna kväll iväg och spinna, bokade in mig på ett pass igår. Har varit iväg en gång och det var sjukt jobbig men också sjukt roligt. När jag kommer hem blir det duscha och ta det lugnt =)

Vad har ni för planer för denna torsdagskväll?

Kvällens outfit:


Kommentarer
Postat av: Lina

Ja bäst kommer det bli (L) <33

2009-03-27 @ 16:40:04
URL: http://luckylina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0