Trött, blåmärken och andra roligheter

Rinkbandyn i söndags var jätte rolig. Ramlade ganska många gånger men det var ändå sjukt roligt <3 Älskar er tjejer <3 Fick endast 2 blåmärken, lite ont i ryggen hahha :P Fick ett på knäet som liknar ett hjärta ^^ Lite udda jag vet ^^
Väl hemma drack jag thee och tittade på Beck.

I måndags var det en sjukt seg dag, det var konstig film på engelskan, ingen historia så emelie och jag satt ute i solen istället :) Film på svenskan med. Väl hemma pluggade jag lite svenska och historia.
Syrran våfflade denna dag mitt hår så jag blev på gårdagens träning kallad för både söt och pudel.

Dagen igår skulle gått till skolan, men läraren på min enda lektion var sjuk så jag stannade hemma. Åkte ner på stan där jag träffade Olivia vi hämtade min väska hos skomakaren och gick sedan till haga där vi satte oss på ett fik och bara pratade. På väg hem höll jag på att frysa arslet av mig, hatar göteborg med den kalla vinden ibland assååå..
Sedan var det dags för träning, den var jätte rolig och tiden bara försvann. Vägen hem gick jag och skrattade tillsammans med älsklings sofia <3 Du e verkligen en av de bästa som finns <333
Väl hemma tittade jag på house och gick och la mig.

Dagen idag så var jag i skolan tidigare för att jobba rättskunskap, som tur vat så visade det sig att matten var inställd så vi hann jobba färdigt nästan hela. Redovisning nästa fredag. Sedan var det dags för svenska prov som gick ovanligt bra. Satte alla olika texter på författare, namn och epok. Analys delen var den som bara gick okej.
Efter svenskan var det franska då vi bara jobbade med projektet. Sen var naturen inställd så det blev att ta bussen hem. PÅ bussen hem satt jag och pratade med en i klassen sm jag nästan aldrig pratar med jätte mysigt var det och mycket skratt blev det =)

Väl hemma pluggade jag historia och nu ska jag äta lite middag.
Återkommer efter middagen om mina planer för denna kväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0