Planer?

Planer för denna softa onsdagskväll är:
Roomservice, 20:00
Grey's Anatomy, 21:00



Imorron e träningen inställd, eller vi skulle kanske gått ut och sprungit eller liknande. A-Flickorna har nämligen match imorron. Men jag ska istället gå iväg och spinna nere på Friskis, bokade ett pass imorron.



Imorron i skolan såå har jag diskussion på historian, starta med arbete på samhällen. Sen engelska där jag tror att vi ska jobba med några CV:n som jag började med förra veckan. Gympan e det redskapsgymnastik, avskyr det men jag ska försöka att klara av det imorron i alla fall. Sen e det natur om iunte lärarens barn är sjuka imorron med.
Sedan som sagt spinning på kvällen =)

Vad ska ni göra imorron?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0