Nu e Paris verkligen verkligt

Ja skolan idag var ganska lång, jag var i skolan länge alltså. Började 12 med samhäll då vi bara diskuterade i hela lektionen, och skrev svra på massor med frågor som vi hann svara på och lämna in. Sedan var det dags för natur där vi hade massor med olika stationer hahha ^^ Sedan skulle jag då sitta kvar i skolan för att det var paris möte senare på eftermiddagen. Under de 2 långa timmarna hann jag göra hela svenskan som ska in på fredag och så förhörde Anna mig på alla frågor till naturkunskapen. Dags för Paris möte där vi fick reda på alla tider för avresa och hemresa och information om hotellet. Bara 71 dagar kvar nu <3
 Notre Dame <3

Kvällens planer är bara att ta det lugnt. Hann som sagt inte träna idag eftersom jag hade mötet, hade aldrig hunnit och stressa sönder mig för att hinna till halv sju. Ska nog titta på den räte för Rosing sen hahha^^ Och sen så blir det såklart House.
Kommer nog nån mer uppdatering ikväll =)

Nu ska jag fortsätta titta på Room Raiders :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0