Night

Denna kvällen eller den tiden som har gått än så länge har jag bara suttit framför tv:n , har bland annat tittat på Made, 90210 och sitter just nu och tittar på The Secret life of the American teenager. Har även lyssnat på en del musik, bland annat denna, blev sugen på att titta på filmen denna är med i igen "A Cinderella Story":

Edwin McCain - I'll be


Imorron ska jag först till tandläkaren 7:50, sedan hem till mormor för att det e onödigt att åka hem emellan. Sedan vidare från mormor till skolan, måste vara där redan 10:45 då jag måste på franska föreläsning. Börjar inte min första lektion förrän 12, efter det natur, slutar imorron 15:45.
På kvällen sen blir det ingen träning utan inventering med laget istället 19:00

Trött på att folk tror att de kan behandla mig hur som helst. Behandla mig för den jag är och inte som att jag vore en liten flicka. Vill inte behandlas som att man hela tiden kann köra med mig. Så alla ni där ute, tänk på det jag alltid avslutar mina inlägg med, den gyllene regeln. -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0