Näsor

Lite udda rubrik, eller vad säger ni?
I skolan idag på svenskan började vi helt plötsligt diskutera näsor, har ingen aning om varför eller hur allting egentligen började. Men där satt vi i klassrummet och pratade om näsor. Med de tjejorna börjar man alltid att prata om saker som man nästan aldrig tänker på. Satt och pratade om tatueringar hela vägen hem med en av tjejorna i förra veckan. Har ingen aning om hur man kan prata om bara det i mer än en kvart.
Tidigare idag var det engelska, som gick ganska bra. Sedan historia där jag fick ganska mycket gjort, sen jag kom hem har jag nog skrivit färdigt resultatet, men helgen kommer ändå att bestå av ganska mycket plugg. Historian ska vara färdig på måndag, engelskan på torsdag och sen är det även naturkunskapsprov nästa torsdag. I nästa vecka alltså. Denna veckan har jag bara matteprov på fredag.



Ikväll ska jag nog plugga lite engelska, laga mat lite senare.
Men jag ska även titta på 90210 och The Secret Life of the American teenager.

Hur är era planer för kvällen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0