Löpning???

Har varit hemma i lite mer än en timme. Sen jag kom hem har jag ätit lite och suttit och skrivit på historia som ska vara färdig på måndag. Tror att jag är färdig nu, har skrivit ungefär 4 sidor och minst antal sidor var 4. Blir att läsa igenom den i helgen så att jag vet om jag ska lägga till någonting eller ta bort någonting. Sitter júst nu och tittar på Gilmore Girls.

Ska kanske göra lite styrka sen eller så ska jag ut och springa. Får se lite hur jag gör, det e kallt ute  men ändå ganska mysigt ^^  Lite senare ska jag även äta, min bror ska laga mat.
Ska försöka nästla mig in hos grannarna så att jag kan skriva ut min engelska som ska vara inne imorron.

Ikväll e det även Grey's Anantomy 21:00

Ska ni titta?

 Snygging :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0