Hos Mormor

Som ni som läst mitt tidigare inlägg vet så har jag varit hos tandläkaren. Var där i ungefär 10 minuter, de skulle bara byta tråd i tandställningen. Var tvungen att gå upp klocvkan sex när jag annars på tisdagar går upp halv tio. Men nu sitter jag i alla fall hemma hos mormor, ska snart gå ner till spårvagnen. Måste ju åka och lyssna på en franska föreläsning på skolan kvart i elva... Sen jag kom till mormor har jag druckit kaffe och ätit nyponsoppa med vanliljglass mums =)
Men som sagt snart ska jag iväg till skolan där jag ska på föreläsning, sen sdamhää och sen har jag naturlabb. Slutar idag kvart i fyra.
Ikväll blir det inventering med laget på Willys.

Hur har er morgon varit?

Fick en kommentar i ett tidigare inlägg om vem som var min syster på bilden, så jag uppdaterar bilden igen och visar ^^


Från vänster: en kille, tror att tjejen heter Rebecka och min syster står längst ut <33

Ha en underbar dag i det konstiga vädret som i alla fall finns i Göteborg idag ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0