Helgen

Ja som ni märkt vissa dagar uppdaterar jag mer än vad jag annars gör men det e som ni kanske förstår när jag inte har något annat att göra. Jag kan erkänna att jag nära på har undvikit datorn de dagarna som har varit. Hatar att vara beroende av att hela tiden gå in på daorn. Så därför när jag e borta några dagar e det för att jag håller ig borta från speciellt internet. Nästan all skola görs ju på datorn men allt måste inte göras med hjälp av internet.
Min helg i alla fall:

Fredag:
Hade 2  lektioner: franska och matte
Senare blev det lite fika, in till stan för att träffa Mikkan hemma hos henne. Var där ett tag men vi försvann senare ner till staden där vi gick runt lite, var på stadsbibblan osv. Jag kollade på skor, sen vidare till frissan vill ju ha långt hår igen så jag klippte allting jämnt, nu e allt lika kort som det var i nacken på mig innan:P Mikkan var med hela tiden och lite halv borta hahha det va nån som frågade henne någonting och hon fattade ingenting min lilla sötnos <3 Sen vidare hem till mig, sen ville min syster ha hjälp med att dela ut reklam, MIkkan gick hem och vi tog bussen bort till skår. La ut ungefär 335 "informationsblad" på 1½ timme, duktiga va vi men kändes att vi gått ett tag senare på kvällen. Hatar skår gör jag verkligen, alla idiotiska små gator överallt. Sen blev det prata med älsklingen Andrea som äntligen har fått tid för operation för sin axel och titta på Let's Dance.

Lördag
Vaknade redan halv nio, men upp gick jag, Åt frukost och tittade på Fab5. Hjälpte föräldrarna att fylla en vagn till tippen. Följde med mamma ner till stan där jag köpte skor^^
Vidare ner till korsvägen där jag på spårvagnen mötte Sofia och Linda och vi tog oss ut till heidhallen där tjejerna skulle spela. De förlorade matchen, vi spelade komplicerat och domarna va sjukt partiska...
Vidare hemma ringde jag cecilia, vi gick och köpte godis, pratade och jag höll på att dö ett tag om ett konstigt sms jag fick. Väl på gatan igen står vi och pratar en timme och kommer fram till att jag skulle komma över till henne efter att jag ätit. Åt middag och sorterade byrålådorna, över till cecilia. Tittade på melodifestivalen, hon gjorde små inbakade flätor på mig och jag på henne. Fick massage
Bara ett litet tillägg MÅNS SKULLE VUNNIT!!!! MALENA E SÄMSTT......
Åt glasss, pratade jätte mycket igen och gick hem.

Söndag
jaa den här dagen har ju knappt börjat. sen jag kom upp har jag tittat på tv och ätit frukost. Och suttit här. Senare i eftermiddag e det dags för match.
GKIK - Partille


Och som vi ska vinna, hoppas verkligen att vi gör det. Linda sa en grej igår som jag blev sjukt glad över. Sen hon har börjat spela matcher med oss har vi vunnit 2/3 matcher =D Klart man blir glad av att höra det :)


Kommentarer
Postat av: mickan

åh, kul foto ^^

2009-03-15 @ 21:27:08
Postat av: Linda

& nu har vi vunnit 3/4 matcher :D

2009-03-16 @ 23:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0