Helgen e här

Jag har inte skrivit på några dagar, men jag håller mig borta från datorn när jag inte måste in på den. Hatar at känna mig beroende av datorn, typ det värsta jag vet. Men i alla fall.
Idag sitter jag här med en lät förkylning, träningsvärk i rumpan och ont i ryggen. Hade judo på gympan igår blir ju en del fall och jag glömde slå i mattan flera gånger för att dämpa fallet, så nu har jag ont i ryggen och igår hade jag även spänningshuvudvärk. Vi var få på träningen igår, fick en arm på munnen, så jag började blöda, bajs tandställning, har två små sår på insidan av överläppen nu.. ajjj...
Idag hade jag bara franska och matteprov som gick ganska bra, hoppas på ett VG :P Var kvar i skolan ett tag för att äta lunch, slippa laga hemma :P Slutade egentligen efter provet (som jag var färdig med 10:05), men tog inte bussen hem förrän halv tolv. Om vi inte haft prov hade jag slutat 10:40, e APU i fyra veckor nu så jag börjar 10 istället för 8 på onsdagar och slutar 10:40 istället för 15:30 på fredagar :)
Sen jag kom hem har jag vart ute med hunden, skrivit färdigt min engelska (ungefär) och pluggat naturkunskap.
Har typ inga planer för kvääeln, blir att ta det lugnt så att förkylningen inte blir värre så att jag kan träna imorron och så att jag inte får mer ont i ryggen än vad jag redan har..

Vad har ni för planer?

Blir nog fler inlägg under kvällen. :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0