Helgen + dagen

Under helgen har jag mer eller mindre bara tagit det lugnt. Men ni får ändå en kortfattade beskrivning av vad jag har gjort.

Lördag
Var och hälsade på hos polisen. Fixade nytt pass hos dem i och med att mitt gick ut i juni. Vi åker ju om en månad hahha idag (måndag). Sen vidare ner till stan där jag köpte en svart jeanskjol från Gina. Sedan hem då jag skulle iväg och träna, på vägen hem mötte jag söta Sofia <3 som jag senare träffade på träningen igen. Träningen var seg, men mycket kantskott och hjälp med vad vi behöver öva på, en t räning vi behövde men den var seg ändå. Efter träningen hade jag sjukt ont i ryggen men jag släpade mig hem ändå. In i duschen, ner och köpa godis där jag såg en kompis men han tittade ej mot onom och jag ville inte skrämma honom så hejade aldrig :P Sedan var det melodifestivalen som var trist. Gick och la mig tidigt, hahah jag släckte redan halv tolv^^

Söndag
Skulle egentlige vara en dag för naturkunskapsplugg men det blev lite natur plugg, om möblering i rummet. Gymmade med Moa i ca 1½ timme, riktigt roligt va det, vi måste göra om det sötnos <3 
På kvällen var det One Tree Hill, Gossip Girl. Tittade även lite på Wipeout men det va tråkigt så jag bytte till The Hills. Sen var det Beck och vidare till sängen.

Idag
Kom knappt upp ur sängen, det va så varmt att jag nästan försov mig, hade sjukt stor tur att mamma var hemma och kom ihåg när jag skulle upp. Väl i skolan var det engelska, skrev färdigt min analys det enda som e kvar på den är att min pappa ska hinna läsa igenom den och ändra små saker. På historian blev det lite diskussions skrivande, svenskan fortsatte vi titta på Flugornas herre som vi tittade färdigt och diskuterade. Sen var det livskunskap och vi började titta på  American History X. Väl hemma började jag plugga naturkunskap, har läst alla sidor inför provet nu^^ Sen lagade jag mat blev ungspannkaka. Sitter nu här och snart är det 90210.

Blir nog uppdatering imorron, börjar inte förrän 12.

Syskonen Molin <3



 


Kommentarer
Postat av: Vic

Hej du Malin :)

2009-03-09 @ 20:49:50
URL: http://prinsessanvictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0