Härligt

Skulle haft två lektioner idag men nej.. ahha riktigt härligt det blev bara en lektion, och de var bara genom att lyssna på 3:orna och deras projektarbeten, intressant var det. Sen skulle vi haft en lektion till men när jag först kom till skolan visar det sig att natur läraren e sjuk och ska vara det imrron med. Så idag hade jag ingen natur, ingen matte eller natur imorron så jag börjar 11:50, provet som var tänkt för torsdag flyttades en vecka :) Riktigt härligt =D
När jag kom hem idag tog jag det bra lugnt, tittade på tv :P Ska senare iväg på promenad, skulle tränat med damerna men förkylning e på väg fram så jag vilar.
Träffade Ellen i min gamla klass och hennes kille på väg hem från skolan mysigt va det. Saknar henne <33

Har även fått höra att jag borde bli frisör, hahah gjorde ca tre inbackade flätor på tre kompisar igår, en av dem hade fortfarande kvar sin idag då den blev så bra, gjorde sedan en ny idag på en annan. ahhah de anser att jag borde bli frisör hahha <3

Har blivit helt fast i denna låt, sen jag hörde den på One Tree Hill i söndags:

Haley James Scott - Feel this


Kommentarer
Postat av: olli

fläterska skulle du iaf passa som malin ;)

2009-03-10 @ 20:17:47
Postat av: Annie

Har du låten?!

2009-03-10 @ 21:10:34
URL: http://livetenligtannie.blogg.se/
Postat av: Annie

Har du låten?!

2009-03-10 @ 21:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0