Har tråkigt^^

Hur bor du: Villa
Brukar du komma i tid: Alltid, det e bara och fråga mina kompisar. Får typ ångest av att komma försent.
Hur lång är du: 168 cm
Kan du laga mat: japp, MVG i hemskunskap i nian
Vad jobbar du med/pluggar du: Samhällsprogrammet, Hulebäck
Vad har du på dig just nu: jeans, tjockis tröja
Har du någon fobi: hahhah inte vad jag kan komma på nu ^^
Hade du en bra kväll igår: mm, slapp och bra :)
Vilket är ditt senaste inköp: en chokladkaka <3
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Studiebidrag
Har du sovit i din egen säng inatt: mm
Vad hade du sönder senast: hahha vet inte ^^
Vem snackade du med senast: mamma
Varm favoritdricka: choklad och kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: vatten
När gjorde du senast något riktigt dumt: hahha skämmer ut mig hela tiden. men dumt vet jag inte ^^
Saknar du någon just nu: aa
Vad ska man göra för att få dig irriterad: provocera mig
Någon jag stör mig på: en speciell person nämner inga namn
Intressen: kompisar, handboll
Senaste person du kramade: Anna <3
Senaste person du ringde: Syrran <33
Senaste person som ringde dig: Mamma
Vad drack du senast: Vatten
Vill du ha barn: aa i framtiden
Längtar du till din nästa födelsedag: aa om ca 2 månader =)
Har rakat dina ben någon gång: nää, bara epilerat :P
Är du sugen på något nu: mm choklad hihi
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: en stor kopp på morgonen
Använder du hudkräm: jao
Attraheras du av män med skägg: nää eller det beror på ^^
Micro-pop eller poppa själv: poppa själv, popcorn maskin =D
Brukar du baka: aa ibland :P
Röstade du i det senaste valet: nää blir 18 om 2 månader
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: aa, vissa saker kunde varit bättre men annars
Vilken låt lyssnade du senast på: Danny - Running Away
Har någon annan sovit i din säng inatt: nää, bara jag
Vad tycker du är äckligt: ärtsoppa
Har du pengar på mobilen: japp :)

 Vill ha sommar <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0