Gokväll

Nu ska jag titta färdigt på Grey's, och sen gå och lägga mig. Men som ni som följer bloggen vet så hade jag ett tag en nedräkning med dagar till påsklovet, berlin, paris och sommarlovet och nu förhoppningsvis så ska jag försöka att komma ihåg den igen ^^

Påsklovet (syrran drar till Tjejckien): 9 dagar
Berlin: 15 dagar
Paris: 63 dagar
Sommarlov: 79 dagar

 Tjörn <33

Det e mycket jag längtar till, men först och främst de underbara dagarna i Berlin med älsklingarna <3

Ska förresten till tandläkaren imorron, direkt efter skolan :P
Och till tandläkaren eller rättare sagt odontologen på tisdag igen ^^

Se nu till att ha en fortsatt underbar kväll och få en godnattssömn.

Godnatt och sov sött <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0