Fredag kväll

Ja och nu var det fredag kväll. Sen jag skrev senast har jag tittat på tv, ätit tacos, tittat på tv, prata med kusinen och varit ute med hunden. Kom även ihåg att jag måste skriva på mina nedäkningar så det lovar jag att göra :P hunden i fråga sitter just nu i mitt knä så det e lite svårt att skriva, men klart man vill ha en liten nallebjörn i knäet det e aldrig fel.

 
Gjord av Klara <3 för några år sedan :P

Snart ska jag titta på Let's Dance, någon mer som ska göra det?
Jag hejar på Laila och Niklas :)hahha har ni några favoriter?

Imorron ska jag förnya mitt pass, träna och ta ännu mera lugnt. Denna helgen blir både lite plugg och slappa :) Behöver slapppa hihi ^^

Påsklov: 28 dagar
Berlin: 34 dagar
Paris: 82 dagar
Sommarlov: 98 dagar


Kommentarer
Postat av: Mickan

Ååh, lilla Molly <3

2009-03-07 @ 00:04:52
URL: http://mickansfilm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0