Äntligen fredag

Tja
Slutade redan tjugo i elva idag. Men sen jag kom hem har jag vart ute med hunden, pluggat matte, köpt godis till helgen med mamma och nu har jag börjat städa. hahha hatar att städa men kusinerna kommer ikväll så jag måste göra det. Min syster har nämligen konfirmation imorron, hoppas att snön försvinner innan det annars vet jag inte vad jag ska ha för skor imorron. Outfiten för imorron kommer kanske imorron eller någon gång på söndag. Beror på lite hur mycket jag hinner vara inne på datorn denna helgen ^^

Spinning passet igår var bra, lagom jobbigt, roligt och bra musik :) Har även bättrat på min träningsvärk i baksidan av låret smidigt malin ^^

Ikväll blir det Let's Dance final, ni ska kolla va? Jag hejar på Laila och hoppas verkligen att hon vinner =)
Imorron e det som ni idol fantaster vet så är idol turnen i älskade Götet. Så jag hälsar redan till alla er Göteborgare som ska dit, Lycka till =)

Imorron som sagt e det konfirmation, med 2 timmar i kyrkan, god mat och bara ha det roligt oc h trevligt med släkten och vänner.
Denna helgen blir det även matte plugg och lite narut frågor som vi fick igår. Ska även kanske iväg på ett pass med skivstångspinning (skivstång 45 min och spinning 45 min) med mammas vännina på söndag. LOvade henne att jag skulle med henne dit innan jag åker till Berlin och varför inte på söndag hahah ^^
 
 Tack för att du finns sötnöt <33

Denna dagen har jag även gått runt och nynnat på en låt som jag bara älskar , den kommer bland annat från filmen Honey:



Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: mickan

Det är din syster som konfirmerar sig va? :)

2009-03-27 @ 18:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0