12

Ja om ni har  läst mitt tidigare inlägg kan i se att jag denna dag börjar klockan 12. Väldigt skönt i och med att jag inte behöver gå upp förrän halv tio då. När jag komer till skolan ska jag egentligen ha samhäll men idag så ska vi lyssna på
3:ornas projektarbeten. Intressant var det i alla fall förra året :p Sen Har jag naturkunskap, labb, vi ska typ testa våra olika sinnen och mäta blodtryck, och som min lärare sa det kommer att bli en rolig lektion. hahah jag hoppas på det i alla fall ^^ Slutar inte förrän 15:45

När jag kommer hem blir det naturplugg. Skulle tränat ikväll med damerna men vill inte att min förkylning skall brya ut ordentligt då det e match på söndag, så jag har bestämt mig för att vila från den.  Våra söta a-flickor spelar idag match så det ändå jag kan göra är att önska LYCKA TILL =D

Hur har er förmiddag sett ut?

hahha men nu ska jag i alla fall borsta tänderna och snart gå till skolan. Men vi ses senare ikväll haha om jag orkar blogga, ska på promenad med Sofia bestämde jag nyss men jag hinner nog lägga in ett kort inlägg ändå ^^

Ha en bra dag ute i den lilla sol som finns <3

 <333


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du skulle gjutit cementfötter åt storebror istället. Han kom ju loss bevisligen :(

2009-03-22 @ 21:03:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0