Sämst på att uppdatera

Kan ju börja med att be om ursäkt för att jag aldrig uppdaterar längre. Har faktiskt varit bortrest lördag - tisdag då vi turistade i vårt eget lilla skåne. Där resan började under en dag hos några kompisar i Genarp utanför lund, där vi hade en mysig kväll och mysig halvdag dagen efter <3





På söndagen i fråga så började som sagt dagen med att vi var kvar i genarp, tog en skön tur i skogen, satte oss i bilen för att åka till landskrona där vi tog båten över till den lilla ön ven. Väl framme på ven packade vi in sakerna i vårt rum och begav oss ut för att leta matställe. Vi åt denna kväll pizza på den lilla turistgården mitt på ön. Måndagen var det cykla hela degn runt om ön på bland annat, tycho brahe museet och en tur ner i en mysig kyrkby. hahha hade sjukt ont i rumpan efter allt cyklande under dagen.



Sen var det tisdag och vi skulle bege oss ner till falsterbo, vi städade rummet, cyklade en liten tur till och tog sen båten över till fastlandet. Väl nere i falstrebo var jag inte på ett särskilt topphumör men det ändrades efter att jag hade fått sova lite^^ Vi for och åt på en liten pub vid namn William Shakespeare där maten var jätte god mums <3 Onsdags dagen spendredes större delen på cykeln, cyklade denna dagen ca 3 mil och tittade på bland annat sandstränderna, åt rökt makrill & lax och brände mig rejält heheh^^ I bilen på väg hem satte jag ipoden i öronen och resan gick ändå ganska snabbt. Väl hemma började jag packa upp, satt här men orkade inte uppdatera^:P





Dagen idag började med att jag vaknade med nackspärr som fortfarande sitter kvar, nu kan jag räta lite mer på huvudet men ännu inte helt. Träffade Mikkan vi hyrde film "Cutting Eadge" och "Legally Blonde 3", den första var en ganska söt film med en snygging i huvudrollen, den andra var hahha som alla legally blonde e fast sjukt mycket mer fjkantig så den blev nästan patetisk. Efter att ha lämnat Mikkan på redbergs, ringde jag upp Andrea, ska till henne imorron och fira midsommar imorron istället för att åka till Lerum med familjen, har ingen lust att åka dit när jag ända sen jag var liten har firat midsommar på Tjörn. Sitter nu här och ger er detta inlägg hehe ^^ Funderar på att starta en ny blogg men jag får se hehhe ^^

Ikväll ska jag ta det kugnt och försöka vila bort nackspärren.. Vad ska ni hitta på?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0