Jobba

Ja ikväll e det jobb som gäller. Sitter fortfarande i träningskläder skulle ha gymmat imorse med systrarna andresson-haglund men när vi kom dit visade det sig att det inte öppnade förrän 15:00. Jobb som sagt, dset e ju som ni alla göteborgare vet i alla fall så spelar AC/DC ikväll på ullevi och såklart ska jag dit och jobba. Blir nog buffén som vanligt men man vet ju aldrig ^^ E alltid nervös innan jag ska jobba och e det även idag. Har ingen aning om varför känner ju nästan alla där nu, har ju jobbat där sen ett år tillbaka men jag e ändå alltid lite små nervös för vilka man ska jobba med och om det kommer att bli mycket spring från köket och in igen hehhe ^^^

Imorron ska jag vara med Mikkan, först lång promenad och sen på kvällen har vi och Tessan bokat in oss på ett spinning pass. Ska nog även träffa Scheele efter att jag har spinnat <3
Tisdag ska jag till odontologen på morronen sen vet jag inte hehhe :P

Ha nu en wonderbar resten av dagen <3



Kommentarer
Postat av: Mickan

Duktigt att ha jobb!!Det har inte jag :)

Om det inte räknas att man har två katter och nio kaniner...

Haft en bra midsommar?

2009-06-21 @ 13:36:37
URL: http://kaelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0