JAG E INNE!!!

Det var ett tag sedan jag skrev nu men mitt inernet på min dator e inte direkt min bästa vän. Men nu e jag i alla fall inne, bilder och kortfattningar från dagarna kommer inom några dagar men har igen direkt lust att sitta och hålla på med det nu.

Har idag varit på studentmottagning, mysigt var det Grattis Freddan <33
Hahha jag har bara ett år kvar nu, härligt =)

har även idag fått betygen i samhäll B, natur B och matte B.

Jag e förresten INNEE.. Fick mitt inskrivningsbrev till militärtjänsten idag. Så i november 2010 rycker jag in i lumpen som insatssoldat, beriden högvakt i Stockholm. Någon mer som ska rycka in? i så fall var?



Imorron e jag ledig då det e student på skolan, ska köpa gymkort åt mikkan med mikkan, gymma med henne. Och sedan jobba på Sverige - Malta från klockan tre och har ingen aning om när jag slutar^^ Har själv avslutning på torsdag så härligt =)

Se nu till att ha ett riktigt härligt sommarlov <3

Kommentarer
Postat av: Mickan

Såg dig inte på ullevi :(



Spännande med lumpen ju :o

2009-06-10 @ 22:32:52
URL: http://kaelas.blogg.se/
Postat av: Eric Pargéus

hallå där :) såg att du rycker in i november 2010 som Insatssoldat, Beriden högvakt! Här har du en till! här kommer ett tips :) Gå in på www.lumpen.se/luckan så kanske du hittar fler :) vi är just nu 9 st Lumparkompisar där! :) Sedan så om du har Facebook, så kan du ju gå med i en grupp som heter "Vi som ska in i livgardet 2010" eller någonting liknande :)



va kul att vi ska på samma, samtidigt! då ses vi förmodligen om 1,5 år :D

2009-06-17 @ 18:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0