Har sommaren äntligen kommit nu?

Men tjena
Jag e verkligen inte duktig på att uppdatera och jag skaförsöka att sluta ursäkta mig men det blir alltid att jag gör det ändå^^ Idag har jag i alla fall varit uppe vid delsjön med Mikkan där vi badade i det kalla vattnet och glassade i den sköna solen. Känns verkligen som att sommaren e på väg nu, nu börjar jag få sommarkänslor ju :P Fattas bara att jag kommer ut till landet =) Efter det gick vi och åt varsin våffla och varsin glass mums va det <3 När jag väl var hemma sorterade jag färigt papprena från hela tvåan så nu e pärmen verkligen så full som den kan vara.
När klockan drog sig mot tjugo i sex gick jag hemifrån och mötte upp systrarna Andersson-Haglund som jag spinnade tillsammans med. Spinnade idag ett medel pass och det känns verkligen som att det e det jag ska fortsätta gå på, kändes mycket bättre^^
Väl hemma har jaag ätit mat, pratat med Andrea och så har jag precis duschat. Sitter just nu och tittar på Lotta på liseberg ganska okej e det men det e typ bara för att de är på liseberg hehhe :P

Imorron blir det odontologen vid tio och sen så får vi se vad jag gör av resten av dagen. Någon som vill träffa mig?



Snart kommer äntligen Nelly hem <33


Kommentarer
Postat av: Mickan

Vill gärna träffa dig :D Fika snart?

Det var kul att det var Liseberg ja:)

2009-06-23 @ 14:21:12
URL: http://kaelas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0