Träna

Blir ett väldigt kort inlägg nu, jag måste byta om ska iväg och träna.
Skolan idag var okej, lite segt att gå upp klockan 6 direkt efter lovet då man har sovit till halv elva alla andra dagar :P
Det började med att jag drattade omkull på väg ner till tåget, väl i skolan var det först historia som var otroligt seg. Samhäll där vi bara diskuterade kriget i Gaza. Sen engelska där vi hade övning för nationella och fick välja böcker att läsa. På idrotten hade vi hinderbana med styrka, blev fem omgångar, som i styrka blev ca 9 straffomgångar (spricka upp och ner för läktaren), 50 situps och 50 armhävningar (alla på tårna, stolt e jag :P). Sedan en väldigt kort naturkunskap..
Nu sitter jag hemma och ska som sagt snart iväg och träna.

Vad ska ni hitta på ikväll?

Ska som sagt träna 18:30-20:00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0