Träna

Ska snart icäg och träna, skulle nog behöva få i mej nått mer innan också. Mikkan klagar på att jag inte äter :P Jag kan erkänna att jag inte äter lika mycket längre, men så har det vart sen jag fick rälsen och hade svårt att äta. Men nu kann jag äta ordentligt igen :)

Ska som sagt och träna med älsklingarna <3 Min andra lilla familj, älskar er tjejer <3


Ikväll ska jag iväg på födelsedags middag hos Sabina. Hon fyllde år i december men har inte hunnit ha något ännu.

Imorron blir det plugggg, match mot mölndal och äta hos mormor :)

Hur ser era planer ut?


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Vill du ha en kaninunge? ^^

2009-01-24 @ 13:42:54
URL: http://mickansfilm.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0