Snart

Nu e jag färdig duschad, färdig tränad och så för dagen. Så snart om ungefär 20 min ska jag bege mig till Sabina.
Träningen idag gick okej, mina skruvar gick faktiskt bra , men som vanligt när jag e fri på min sida passar skyttarna in i gröten under övergångar, så jag demonstrerade lite att jag faktiskt var nästan helt fri.
I slutet när vi gjorde en kontrings grej så fick jag hela tiden inte göra någonting, när jag ville lägga över bollen på andra sidan för att de ite skulle göra någonting och jag skulle kunna göra överången i kontringen, kastade tränaren tillbaka bollen. Så jag var inte på så bra humör när jag gick hem i regnet med älskade sofia <3 

Men nu ska jag dricka färdigt mitt the, har haft en klump i halsen sen imorse som jag har försökt att ignorera, men nu var det dags för lite the.
Plus att mamma ska köra mig till sabina, innan de måste jag fråga ut in syster om en accessor som e min om hon säkert har använt då jag inte hittar den...

Alla ni bloggläsare där ute får se till att ha en underbar kväll nu <3 Bilder från kvällen kommer imorron :)



Och ni som ska vara hemma ikväll, hoppas jag att ni tittar på handbollen där
Sverige - Frankrike, 18:00 Tv4

HEJA SVERIGE =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0