Skolan....

Sitter i skolan och har tråkigt.
Börjar inte nästa lektion förrän klockan två då jag har rättskunskap. varje fredag kommer jag nämligen att ha håltimmAR mellan 10:40-14:00 så fredagar i skolan kommer nog att försöka plugga då man kanske slipper göra grejer på helgen om man hinner göra det andra innan. Har idag pluggat naturkunskap som jag ändå måste göra lite imorron och kanske borde försöka mig på franskan, men jag e seg i huvudet och har ont i munnen. Kunde knappt äta idag så var ganska glad att det bara var lasagne. Franskan var seg men ganska lärorik kändes det som, matten fick jag lite gjort...

Träningen igår var bra med mycket övergångar och så, mina skott var okej men jag måste lära mig att inte bara skjuta på samma ställe på natta, får bli ett försenat nyårslöfte hahha :P Promenaden hem med sofia var mysig älskar idg <333

Imorron e det lite plugg, match 14:00 mot Bankeryd i Valhalla och senare på kvällen ska jag vara med älskade Andrea <3 även söndagen kommer att spenderas med henne. Ska försöka plugga lite på söndag kväll då jag måste bli helt färdig med org & led så att jag kan skicka in den då :Pskickar helst in den redan imorron, men får se om tove har hunnit läsa igenom den tills imorron.

Ikväll e det Lets Dance som jag tror att jag ska titta på, annars så ska jag bara ta det lugnt.
Kommer att lägga in ett inlägg när jag kommer hem idag, men nu har jag ingen ork att skriva mer. Men vi ses här inne senare idag :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Lycka till på matchen!

2009-01-16 @ 16:34:30
URL: http://mickansfilm.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0