Skolan

På väg till skolan träffade jag William <3 Var glad att jag hade nån att prata med på den knök fulla spårvagnen <3
Kom till skolan läraren e sjuk på engelskan, historian e det bara närvaro koll. Börjar alltså inte förrän 12:10. Har skrivit färdigt naturkunskapen nu härligt, men såklart så hade jag rättskunskapen hemma men jag tror jag hinner göra färdigt det sen.
Kom en elektriker till oss imorse och elen ska vara av ett tag. Hoppas den e tillbaka innan fyra så jag hinner titta lite på tv, jag vet jag är en tv nörd, innan jag ska laga mat till familjen.
Deet e match ikväll igen, sverige spelar mot Spanien. tror matchen e 18:00 på tv4
Ikväll är det även 90210 och the secret life of the american teenager.

Hur har er morgon varit?

Kommentarer
Postat av: LinaÄ

Min morgon började med squash på idrotten.. seegt :P haha , Slutar 14.20 idag så har inte jätte lång dag iaf :P

2009-01-19 @ 11:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0