Orkar inte

Nyår blev hur mysigt som helst, har en del bilder och de är rena rama flum. Fick lite sockerrus ett tag, hahah låter roligt men det e sant :P Dagen efter var det inventering. Sedan har jag sovit och bara degat.
I lördags var jag med cecilia under dagen och senare på kvällen hälsade Ida och hennes familj på hemma hos oss, mysigt va det :)

Tygrikesnatta 09:

Den fjärde försökte jag göra allt jag kunde för att tagga inför tygrikesnatta.
När vi kom dit var det landskamp, sedan vid nio match mot Erika S lag (Hisingen), vann den matchen med 11-9, hörde att andra hisinge spelare snackade om mig på sidan om men hörde inte vad de sa det enda jag hörde var "Hon den sjuan.." typ.. 
 Andra matchen var mot tostared då vi spelade riktigt illa, den matchen förlorades.. Sedan var det dags för natta mat och att bara ta det lugnt innan sista gruppspels matchen, som skulle avgöra om vi kom till a eller b-slutspel. Den matchen spelade jag lite som tvåa i försvaret, det var faktiskt roligt men det gick ganska bra för mig också. Den matchen vann vi med 12-9 tror jag :P Vi slutade alltså som tvåa i gruppen.
A-semin skulle inte spelas förrän 4:40 så nästan hela laget gick in i baracken och vilade ett tag. Vi var ändå några som la occ och degade i mattorna mitt emellan planerna. I semin mötte vi Aranäs, Andrea's och Annies lag, de är bättre lag än oss och bevisade det. Vi förlorade matchen, jag satt på bänken de sista minutrarna då jag fick en 2min i trettonde minuten när jag tror att jag råkade göra ett halsgrep på Annie. Under matchen gjode vi 5 mål, varav 3 mål gjordes av mig.


Sammanfattning:
Gruppspelet:
Vinst mot Hisingen och Ale
Förlust mot Tostared
Slutade 2:a i gruppen
A-semi mot Aranäs, gjorde där 3 av 5 mål. Åkte ut.
Under cupen gjorde jag 7 mål och fick en 2min.
Bussresa hem, gick inte att sova i den guppiga bussen :P
Under cupen älskade folk att putta mig i korsryggen, så nu sitter jag med en go sträckning där…
Hade tur att Linda va ´med och hennes duktiga massagehänder. Det var något som min rygg va ganska glad över under natten :P <3
Bilden syftar på hur jag kände mig igår (måndag). Huvudvärk och öm i hela kroppen&hellip;
I skene var det snö och sjukt kaallttttt


Alla bilder från cupen finns på min bilddagbok, på dag 4 & 5 januari



Igår var dagen slapp, sov när jag kom hem och resten av dagen satt jag mer eller mindre bara framför tv:n.
Idag blev jag väckt av mamma halv tolv, då hon inte tyckte att jag skulle sova mer för att jag skulle kunna somna ikväll. Under dagen har jag tagit det lugnt, kännt av ännu mer sträckningar i hela kroppen och haft huvudvärk.. 

Imorron ska jag gymma med syrran, kanske fika med en kompis och kanske på promenad senare på eftermiddagen.
Sedan på torsdag börjar skolan igen och jag undrar hur stämningen kommer att vara mellan de jag umgås med, vill inte gå in på det här inne.

När börjar ni skolan igen?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Halv 12 ? hahahahaha jag gick upp 4^^

Det blev faktiskt 10-9 i hisingen matchen ;) ses imorgon och jag hoppas verkligen att du är inne och kikar på min blogg lite då och då ! :) puss

2009-01-07 @ 17:49:28
URL: http://malinisabell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0